تجلیل از همسر شهید غلامی با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان 
تجلیل از همسر شهید غلامی با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان 

تجلیل از همسر شهید غلامی با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان 

هم زمان با هفته دفاع مقدس آیین سه شنبه های تکریم با تجلیل از همسر شهید علی غلامی در منطقه سرخ قلعه شهرستان قلعه گنج و با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان برگزار شد.
شناسه خبر : 974838 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۱ مهر هم زمان با هفته دفاع مقدس آیین سه شنبه های تکریم در منطقه سرخ قلعه شهرستان قلعه گنج با تجلیل از همسر شهید علی غلامی و با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان برگزار شد.

 

 

 



«مجید خوبی زاده» در این دیدار ویدئو کنفرانسی، گفت: تجلیل و قدردانی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان لازمه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

 

 



مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: اگر دلاور مردی شهدا و جانبازان در ادامه قیام خونین عاشورا نبود، آنها این چنین در یادها و خاطره ها ماندگار و جاویدان نمی شدند.

وی اظهار کرد: خدا را شاکریم که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس توفیقی نصیب شد تا به بهانه اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در خدمت خانواده های معظم شهدا رسیده و از آنها تجلیل کنیم.

خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: امروز این طرح ملی با تاسی از سیره حاج قاسم سلیمانی در دیدار از خانواده های معظم شهدا و به نیابت از این سردار رشید اسلام اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکید کرد: بی شک خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پشوانه مستحکم انقلاب اسلامی و حامیان حاضر در کلیه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند بنابراین دیدار و تکریم آنها باید در جامعه نهادینه شود.

«میثم زارع» در ادامه این دیدار، گفت: امروز با همراهی امام جماعت و هیئت امنای مسجد برای تجلیل از خانواده معظم شهید علی غلامی در منزل این شهید حضور یافتیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی بیان کرد: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است و ما باید پاسدار خون آنها باشیم.

وی ابراز کرد: مادران و همسران شهدا نمادی از صبر و استقامت هستند چرا که با وجود علاقه و دلبستگی به فرزندان و همسران خود، آنها را در یاری رساندن به دین اسلام همراهی کردند.

«همسر شهید غلامی» در ادامه این دیدار، گفت: شهید علی غلامی متولد ۱۳۳۴ است که در سال ۱۳۷۳ در لباس سپاه و در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این همسر شهید افزود: همسرم یکی از رزمندگان دفاع مقدس است که در هنگام شروع جنگ تحمیلی احساس تکلیف کرده و به جبهه های جنگ رفته و پس از پایان جنگ وارد سپاه شهرستان قلعه شد.

وی در خاتمه عنوان کرد: ۴ فرزند دارم و یکی از ویژگی های بارز شهید مردم داری و کمک به محرومین بود و همواره توصیه به این داشتند که پشت ولایت فقیه باشید و در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی کوشا باشید.

پایان پیام/ 586